Menu

Pożegnalna wycieczka klasy 3a – Trójmiasto 10-15 czerwca 2016

Na zakończenie nauki w gimnazjum rodzice zafundowali uczniom klasy 3a sześciodniowy wyjazd nad Morze Bałtyckie. Pojechaliśmy tam wygodnym i szybkim pociągiem InterCity, a nocowaliśmy w centrum Gdańska w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym. Atrakcji mieliśmy moc:

• Rejs tramwajem wodnym wzdłuż Stoczni Gdańskiej na Hel – tam przejażdżka melexem na nową promenadę i podziwianie treningu fok w Fokarium, moczenie nóg w Bałtyku
  • Spacer piękną starówką Gdańską i nabrzeżem nad Motławą
  • Wizyta w Hewelianum – interaktywne wystawy naukowe zorganizowane w starych pruskich koszarach
  • Kino
  • Wizyta pod pomnikiem poległych przy Stoczni Gdańskiej
  • Wyprawa do Sopotu – zwiedzanie Opery Leśnej, Aquapark z niesamowitą dziką rzeką, gokarty, desery w kawiarni wysoko z widokiem na molo, wejście na molo o zachodzie słońca, podziwianie jachtów
  • Wyprawa do Gdyni – zwiedzanie okrętu „Błyskawica” i wizyta w Akwarium Gdyńskim, kąpiel w morzu i plażowanie
  • Wejście na wieżę kościoła Mariackiego (400 schodów!) i podziwianie Gdańska z lotu ptaka
  • Nocny spacer po Gdańsku

Żal było odjeżdżać.

Mimo średnio dobrej pogody wycieczka była bardzo udana. Bawiliśmy się świetnie. Oglądnęliśmy wiele ciekawych miejsc i udało się miło wypocząć.(…)Schronisko było bardzo ładne i wygodne, warunki wspaniałe. Najlepsza była jazda po drogach rowerowych gokartami. (Piotr Sitko)

Gdańsk jest piękny. Ośrodek zadbany. Zintegrowaliśmy się prze te 6 dni. Będę długo wspominać tę wycieczkę i klasę. Kąpaliśmy się w morzu (Zatoce). Dużo spacerowaliśmy i to było fajne, choć potem bolały nogi. (Martyna Majocha)

Wycieczka bardzo mi się podobała. Gdańsk to piękne miejsce i cieszę się, że odwiedziliśmy to miasto. Bardzo podobał mi się rejs na Hel. Spacer po molo w Sopocie też był super. Świetnie się bawiłam. (Alicja Jasińska)

Wycieczka do Trójmiasta była super. Wiele zwiedziliśmy, najbardziej podobał mi się Gdańsk. Mieliśmy dużo atrakcji i odpoczynku. (Julia Śmigielska)

Wycieczka bardzo mi się podobała. Była najlepsza z tych wszystkich. Dzień umilał nam plakat Lewandowskiego, który był na wysokim bloku. Jeszcze wrócę tam do Gdańska, ponieważ jest to bardzo fajne i ładne miasto. Można spotkać tam wielu ciekawych i miłych ludzi. Jedzenie jest tam bardzo dobre. Na pewno tam wrócę. (Karolina Nieścior)

Wycieczka do Gdańska bardzo mi się podobała. Było dużo wrażeń. Podobało mi się na plaży, na molo i ogólnie miasto jest bardzo ciekawe. Chciałam zostać, ale cóż, trzeba było wracać. (Agata Świstara)