Menu

Wycieczka do Warszawy

W dniach 23 – 25 maja odbyła się trzydniowa wycieczka do Warszawy, w której uczestniczyli gimnazjaliści z Jerzmanek oraz uczniowie Szkoły Podstawowej z Trójcy, w sumie 43 osoby. W programie wyjazdu były najważniejsze miejsca stolicy, które powinien zobaczyć każdy, tj. Muzeum Powstania Warszawskiego, Stadion Narodowy, Pałac Kultury i Nauki, Grób Nieznanego Żołnierza i Plac Piłsudskiego, Pałac Prezydencki, Stare Miasto z jego zabytkami – Zamek Królewski, Kolumna Zygmunta, Archikatedra, Pomnik Małego Powstańca, Syrenka, Park w Łazienkach, Centrum Nauki Kopernik, Sejm RP, metro.

Uczestnicy wyjazdu podzielili się swoimi wrażeniami jeszcze w drodze powrotnej, podczas jazdy autokarem do domu. Oto ich bezcenne komentarze:

Angelika Kinowska i Patrycja Jazienicka:

To była trzydniowa wycieczka – jedna z tych najlepszych. Nauczyciele byli bardzo mili i zapewne odpoczęli, bo byliśmy bardzo grzeczni. Dużo zobaczyliśmy i dowiedzieliśmy się o Warszawie. Dość dużo chodziliśmy i trochę narzekaliśmy, ale poza tym było fantastycznie. Wielkim minusem jest tylko to, że było za krótko.

Kamila Łapczyńska i Karolina Mackiewicz

Jadąc na wycieczkę, nie wiedziałyśmy, że będzie aż tak fajnie. Najbardziej podobało nam się Centrum Nauki Kopernik. Chętnie powtórzyłybyśmy to jeszcze raz i mamy nadzieję, że powtórka będzie za rok.

Anonim

Najbardziej na wycieczce podobał mi się wyjazd do Centrum Nauki Kopernik. Zadania, jakie tam wykonywaliśmy, były bardzo ciekawe. Bardzo chciałabym tam jeszcze wrócić, bo na wszystkie eksperymenty zabrakło mi czasu. To miejsce jest godne polecenia i każdy, kto ma zamiar odwiedzić Warszawę, powinien tam się udać.

Marcelina Dzięgiel

Dziś wracamy z Warszawy. Wielka szkoda! Było świetnie. Pierwszego dnia od razu po przyjeździe do stolicy pojechaliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego. Ciekawie się zwiedzało, gdyż Muzeum jest w posiadaniu ciekawych eksponatów. Później udaliśmy się na Stadion Narodowy.  Jest ogromny! Zrobił na mnie niemałe wrażenie. Wieczorem poszliśmy na Grób Nieznanego Żołnierza. Byliśmy świadkami zmiany warty.

Drugi dzień zaczęliśmy od tarasu widokowego w Pałacu Kultury i Nauki. Widać było całą panoramę miasta. Później wędrowaliśmy po Warszawie z przewodnikiem. Po obiadokolacji poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Było fantastycznie! Na koniec dnia poszliśmy na zakupy na Złote Tarasy! Trzeciego dnia byliśmy w Sejmie. Najmniej mi się podobało.

Wycieczka była bardzo udana i chętnie bym wróciła do Warszawy.

Anonim

Wycieczka była bardzo udana. Były tylko dwa minusy. Pierwszy to niezbyt smaczne jedzenie, a drugi to że trzy dni w Warszawie to zdecydowanie za mało. Dużo chodziliśmy. Tak dużo, że w środę nad ranem obudził mnie skurcz łydki ( a nigdy skurczy nie miałam). Opiekunowie i dorośli, którzy nas oprowadzali, byli bardzo mili. To była najlepsza wycieczka, na której byłam. Mam nadzieję, że jeszcze raz w takim miłym towarzystwie uda mi się gdzieś pojechać.

Mateusz Bizoń, Piotrek Sitko, Michał Piotruk

1. Za krótka wizyta w Centrum Nauki Kopernik.
  2. Fantastyczna panorama miasta na tarasie widokowym.
  3. Jazda „podziemnym pociągiem” – metrem.
  4. Robiący wrażenie Stadion Narodowy.
  5. Ciekawe przedstawienie historii powstania warszawskiego.
  6. Dobre śniadania.
  7. Dużo schodów.
  8. Warszawa – miasto remontów i reklam.

Anonim

Moim zdaniem wycieczka do Warszawy była bardzo interesująca. Panowała przyjazna atmosfera. Zawsze coś się działo i było super (nawet kiedy bolały nogi po długim Chodzeniu). Nie chciało się wracać do domu i z chęcią zostałabym dłużej.

Klaudia Pokrywa

Najbardziej podobało mi się Centrum Nauki Kopernik. Chciałabym to powtórzyć, Było mega świetnie, ale szkoda że było mało czasu.

Natalia Niepsuj i Konstancja Garbicz

Wycieczka bardzo nam się podobała. Jak na trzy dni, zobaczyłyśmy bardzo dużo miejsc.

Uczniowie SP w Trójcy

Chłopcom najbardziej podobało się Centrum Nauki Kopernik, w którym było dużo ciekawych i mądrych rzeczy. Dziewczynkom najbardziej podobał się Stadion Narodowy, ponieważ jest ogromny i wysoki. Większą część osób zafascynowały Złote Tarasy, w których można się było zgubić. Mimo tego, że wszystkim podobało się coś innego, każdy się dobrze bawił. Pan pilot jest miłą i wesołą osobą, choć czasem umie być ostry. Wszystkie panie są pomocne i miłe. Pan kierowca nigdy się nie spóźnia i zawsze jest tam, gdzie trzeba.