Menu

Klasa 2b we Wrocławiu

My, czyli klasa 2b byliśmy na wycieczce we Wrocławiu -  26.02.2016r.

Podróż odbyliśmy pociągiem.

Towarzyszyły nam Pani Marysia Grzeszczyszyn i nasza wychowawczyni Barbara Andrzejak

Zwiedziliśmy Rynek wrocławski, Ratusz, pomnik Fredry, krasnoludki, Plac Solny. Narodowe Forum Muzyki: 6 kondygnacji naziemnych i 3 podziemne (4 sale koncertowe),  naszym przewodnikiem była pani Kalina Rosińska –pracownik NFM, która pokazała jak funkcjonują sale koncertowe, opowiedziała o  właściwościach akustycznych sali i całego gmachu NFM.

Postanowiliśmy przyjechać tu znowu, ale na koncert muzyczny.

ZOO – „…Było SUPER! Najlepiej było w Afrykarium …”(P.J.)

Chociaż lekcja o bioróżnorodności obszarów polarnych nie wszystkich zainteresowała, to polecamy nowy interaktywny pawilon POLARNY przy wyjściu z ZOO.

W Hali Stulecia odbywały się TARGI TURYSTYCZNE, skorzystaliśmy tu z lekcji z ratownikami medycznymi oraz  znaleźliśmy dużo ciekawych miejsc na nasze następne wycieczki – planujemy pojechać do ENERGYLANDII , największego Parku Rozrywki w Polsce! w mieście Zator (Małopolska) w połowie drogi między Katowicami, a Krakowem.

Po Wrocławiu podróżowaliśmy tramwajami i uznaliśmy to za ciekawe, nowe doświadczenie.

Ostatnim punktem programu były zakupy w Pasażu Grunwaldzkim. Wycieczka była udana ”…niech żałują te osoby, co im się jechać nie chciało. Jednak ja wolałabym zostać dłużej we Wrocławiu…”